October 2013 Blog Posts (7)

kanye west claim that the confederate flag is his flag now

on kanyes new tour I beileive he has been tarnishing our flag he claims that the flag stands for slavery when in fact the confederate flag had nothing to do with slavery it stand for southern pride,the resistance to tyranny and the right of self-government when the south seceded fro, the union lincoln stated himself the he was only interested in forcing the southern states back into the union Lincoln offered to keep slavery if the south came back so if the south really wanted slavery they…

Continue

Added by SOUTHERNMUD357 on October 30, 2013 at 9:40am — 4 Comments

Copenhagen vs Skoal vs Grizzly. What do y'all got to say bout it?

I myself am a Copenhagen man. It was my first dip. I've tried skoal and grizzly but to me they're both shit compared to cope.

Added by Jake Kirby on October 28, 2013 at 1:53am — 7 Comments

MudJug vs SpitBud PICK YOUR POISON

ALRIGHT GUYS AND GALS, which one would you choose or if you already have either one, would you still pick the other or stick with the ones you've chosen. Lets here your honest opinions thoughts and what you think about either one.

Me i have a MudJug already, and looking to purchase more, but honestly, and not trying to talk down the MudJug but in my car it isnt that convienient for the cup holder, the plus side about the Spitbud is that they do fit in the cup holders, both items look…

Continue

Added by Martin DamnRightRebelDipper on October 21, 2013 at 12:30pm — 10 Comments

check it out !!@@!!

it would be greatly appropriated if yall would check out my youtube vids im gonna be makein a lot of them now that my mud jugs came in and what kind of dipp should i dipp in my next vid here is a link to my channelhttps://www.youtube.com/channel/UCMnhOAN6NysjDur-a4Oyuug?feature=watch 

like subscribe and…

Continue

Added by dipinthatcope jr on October 20, 2013 at 1:52am — 2 Comments

I TRY IT ALL

I TRY ALL DIP I LIKE TO NO WHAT IS YOUR ALL DIP  IS I DIP GRIZZLY LC A LOT LET ME NO BEGOOD ALL

Added by eli cantrell on October 14, 2013 at 8:36pm — 3 Comments

Boy Do i love dipping.

After a rough days of work, its always nice to come home to my dip. whether its Copenhagen, grizzly or skoal, I am happy. Dipping is a lifestyle not just a dirty old habit like other people say. I have been dipping strong since 7th grade.  now I am out of high school and have been dipping strong ever since. boy do I love dipping.    

Added by BigDipperZach on October 10, 2013 at 7:59pm — 2 Comments

Mixing Dips?? with soda, liquor, juice, what have you

HEY guys!!!!! ive tried mixing dips with raspberry syrup that stuff they use in coffee and such ive mixed it with Grizzly Mint and came out pretty damn good. just want to know what all of yall have tried mixing with what dips and what is a good combination to mix dips with, let me know what yall think.

Remember add me on Dipper Nation, subscribe to my youtube, damnrightrebeldipper208, and keep PACKING THEM LIPS YOU SONS OF DIPPERS!!!!!!

Added by Martin DamnRightRebelDipper on October 8, 2013 at 3:37pm — 6 Comments

Monthly Archives

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2010

1999

Badge

Loading…

Blog Posts

Dipper Nation pep rally!

Posted by Slim on August 20, 2020 at 1:00am 1 Comment

This is a great dipper site! It'd be better, if more participated and use it though. A few here use the chat room, but not often. I send friend requests and birthday wishes, but no reply. Come on and join in, and dip!

Whats going on yall- Im new!!!

Posted by Redneck Savage on October 18, 2018 at 1:00am 1 Comment

     Whats going on yall! So check this shit out. I go by the name Redneck Savage. I fuck shit up, only difference is unlike yall two face fucking cunts- I actually do shit I say. I blow shit up in the middle of fucking town, making people think its a fucking sand nigger invasion. Mother fuckers always say im fucking crazy. I dip like a god damn crazy ass mother fucker, having bout 4-6 cans a fucking day. What yall do for a living. Currently, I don't really have a job cause I have a…

Continue

The Simpson's Tapped Out

Posted by Ryan Vlogs on September 3, 2016 at 10:28am 2 Comments

For those you play Tapped Out on your phones please add me I need more friends to play! FiremanCarlile

Forum

Gums are sore.

Started by Nathan Shepard. Last reply by Slim Nov 11, 2020. 14 Replies

I've been dippin for a month... and my gums are sore... what can I do to get the soreness away?Continue

under-age dippers

Started by copeNatty. Last reply by Clayton Jan 1, 2020. 44 Replies

this is for the adult dippers, i am 15 and have been dipping since i was 12. what do youguys think about under-age dippers?Continue

Tags: dipper, age, under

Duane Berkey

Started by VizzyBel Nov 30, 2019. 0 Replies

Duane Berkey – Loads of people inquire as to whether or not I cross or go to might I be capable of get a renting company over a customary supplier? This is a…Continue

buy liquid sarms

Started by VizzyBel Nov 21, 2019. 0 Replies

Andarine is a SARM taken orally (no injections needed) that can result in substantial increases of strength, lean muscle mass, and fat loss. It is non-steroidal and has tissue-selective anabolic effects in muscle and bone, while sparing other…Continue

Tags: sarms, liquid, buy

© 2021   Created by Bobby Naklicki.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service